piątek, 24 października 2014

Fall will tear us apart



Nadeszla jesien, najbardziej wyczekiwana pora roku przez, dajmy na to, mnie (rzecz jasna nie tylko przez wzglad na fakt, ze w koncu mozemy odpowiednio bawic sie warstwowaniem). Postanowilam, wiec sprawic sobie wlosy w kolorach lisci. Wlasnie tak! Nie tylko w jednym kolorze, a we wszystkich kolorach, ha! Uczesanie inspirowane Dolce & Gabbana (taka ten, ekhm.. ubozsza wersja, haha). W Londynie wraz z jesienia procz temperatury spada i deszcz. Mnostwo deszczu. Odkrywcze, prawda? Dlatego wybierac nalezaloby plaszcze bardziej showerproof niz ten, ktory ja prezentuje na ponizszych fotografiach. Co jednak zrobic, gdy urok plaszcza silniejszy od niepogody. Caly ten wpis to jeden wielki stek bzdur (wypowiedz pozbawiona sensu). Obejrzyjcie zdjecia, ocencie odzienie i dajcie znac w komentarzach co u Was.

P.S. Bardzo mi przykro, ze nie jestem na FW w Lodzi, lecz moj samolot z przyczyny jakim jest BYDLAK (BAD LUCK) musial poleciec wczoraj do Polski beze mnie. Sledze pokazy online z mojego front row na Chelsea (well done Bola i Jakub Pieczarkowski!). Relacje live z FW mozecie ogladac TU, wiec polecam tym, ktorzy podzielaja moj los.

INSTAGRAM AMSLALALAND












skirt - TRAID // boots - CHOIES.COM // coat - vintage // jumper - TRAID// chain - TOPSHOP // earrings - H&M


photos: Magda Limpa

wtorek, 7 października 2014

London Fashion Week - Instagram



Here comes a small report from London Fashion Week through my instagram. In the pictures you can meet: my beloved MISS PLAYGROUND, kuropatwa aka FATILICIOUS, RIENNAHERA, Sergio 'the dog' from outnet.com wearing his GoPro cam, me taking a selfie with SHAO YEN after his fashion show (hell yeah!).


INSTAGRAM AMSLALALAND


















over knee boots - choies.com // colorful set - KTZ // crystal details bag - vintage // watch - GUESS // hat - vintage

piątek, 3 października 2014

Me



Nie jestem juz czarnowlosa panna, lecz wciaz kocham czern oczywiscie. Zdjecia te sa juz nieco przeterminowane, ale postanowilam nadrobic zaleglosci i pokazac, ze wciaz jestem zywa tu w Londynie! ;-)

I'm not a black hair girl anymore (what you can see on my instagram) but I still do love black obviously. We took those photos almost one month ago so they are a bit overdue right now but I decided to post something on my blog to show you I'm still alive here in London! ;-) Many huge changes are on their way so stay tuned.


INSTAGRAM AMSLALALAND









dress - TOPSHOP // boots - Dr Martens // coat - vintage // watch - GUESS // hat - H&M


photos: Magda Limpa